søndag den 29. januar 2012

Planen holder indtil videre.

I sidste uge, gav jeg mig selv det løfte, at få en ting færdiggjort hver uge indtil 1. marts 2012. Planen holder indtil videre.
 Dejlige tulipaner:-)
 - og her et billede af mig i den første kjole jeg strikkede. Det er godt nok længe siden, men har ryddet op i mit tøj, og vendt nogle bunker, så de gamle ting bruges lidt igen!

I denne uge er det endnu en gave, nemlig kjolen til min lillebrors kæreste. Den er færdig, og her fotograferet før vask. Det er "Kjole med cirkler" designet af Louise Harden fra www.butikkenpalandet.dk
Jeg lavede kjolen til mig selv sidste år, og er super glad for den.


6 kommentarer:

  1. Lækker kjole du har fået færdigt. Den gamle er nu også flot i nu og i en lækker klar farve

    SvarSlet
  2. Flotte kjoler !
    og jeg kan her lade mig inspirere :o)
    for det KAN lade sig gøre at blive færdig med at strikke en kjole ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Den kjole er også bare så fed - jeg så dig jo i den på Fanø - super, super flot og tænk at lave sådan en fin gave til din svigerinde - hun må da blive ellevild :-)

    Den turkise kjole er da også helt suveræn - du har blik for de gode kjoler :-)

    SvarSlet
  4. Det er flotte kjoler begge to - og en heldig svigerinde du har :-)
    Louises kjole er rigtig dejlig, jeg har lavet denne og er også meget glad for modellen. Hvad hedder den turkise model du har lavet?

    SvarSlet
  5. 2 dejlige kjoler. Hvad hedder den turkise kjole, den kender jeg ikke.

    SvarSlet
  6. Den turkise kjole var i en strikkekalender som Britta Wilfert lavede for mellem 7 og 10 år siden!!! Nem at lave og meget anvendelig.
    Jeg har strikket mange kjoler siden, men mangler lige nu en ide til den næste. Er dog i gang med 2 nederdele:-)

    SvarSlet