torsdag den 15. december 2016

Tiden flyver....

-og jeg flyver med, men i nogle stunder ville jeg gerne sætte tiden lidt i stå. Troede vist engang at jeg aldrig ville sige sådan, men nu forstår jeg.....I sidste weekend var jeg i Aalborg og skulle på besøg tre steder. Skønt, og med udsigt til masser af snak, strik og hygge😊Den store strikkekurv var pakket, men jeg fandt snart ud af, at beholdningen af maskekarkører ikke rigtig holdt. Så måtte jeg jo i en strikkebutik😜

Det blev til mere end en butik, og til lidt mere end markørerne😊Min mor havde gemt et udklip om en ny garnbutik "Skabagtig" i Danmarksgade i Aalborg- helt klart et besøg værd❤️❤️❤️og så forbi Hønsestrik som bestemt også må besøges😜Garnet skal bruges til nogle af næste års projekter..
Min lørdag tilbragte jeg i selskab med Lene og selvfølgelig skønne Diva. En fantastisk dag, hvor vi fik styr på næste års udfordring, og så selvfølgelig resten af verdenssituationen. Jeg fik de skønneste gaver, men dem må I lige vente med, for de er i brug lige her😊men tak for det hele❤️
Nu skal der strikkes, for jeg mangler et par masker før jul. God strikkelyst derude❤️

3 kommentarer:

  1. Tænk hvis vi kunne? Sætte tiden i stå i de stunder, hvor vi glæder os allermest. Men så ville de jo ikke være så kostbare og vi ville ikke værdsætte dem på samme måde ❤ Tusind tak for besøget - som jeg skrev er jeg allerede i gang med at glæde mig til næste gang ☺ pudsigt nok kom Torben med et gavekort til Skabagtig på årsdagen for vores første møde ☺ Jeg er sikker på vi næsten ikke behøver strikkelys i julen - pindene gløder - godt at vores ferrari-pinde er af metal, ellers ville de jo brænde op, he he

    SvarSlet
  2. Jeg er spændt på hvad jeres næste udfordring bliver. som jeg har skrevet før, så synes jeg det er sejt at I faktisk nåede jeres mål for 2016 med et sjal og et par sokker hver måned. Jeg er sikker på , at målet nås, selvom december ikke er gået endnu. Skabagtig har jeg endnu ikke været ind i. Prøver at gå i en stor bue udenom strikkeforretninger lige nu - så mine garndynger kan reduceres lidt. Men selvfølgelig skal den da checkes ud på et tidspunkt.

    SvarSlet
  3. Det har været så hyggeligt at følge med i jeres udfordring i år - flotte strømper og sjaler, der er kommet af dine pinde!

    Spændende hvad I har fundet på for det nye år.

    Jeg håber du når alle dine masker før jul - god strikkelyst

    SvarSlet