søndag den 10. september 2017

Næste artikel i hus

Næste  step i min PhD som er en del af min strikkeudfordring med Lene. Min "So Faded sweater" som jeg købte garn til hos Stephen and Penelope da jeg var i Amsterdam i sommer. 
  

Jeg er vild med farverne, selv om de ikke alle er fra min vanlige farveskala.

Den er skøn at have på, så jeg tror den bliver et hit.
Faktaboks: So Faded  sweater, 
 Design: Andrea Mowry
Garn: La bien aimee, Hedgehog og Quing fibres
Fra lager: Nej, købt til projektet😊
Pinde: str 3,75 og 3,25
Ny teknik: nej, men meget velbeskrevet opskrift og rigtig god pasform i bærestykket

5 kommentarer:

  1. Den er vel nok frisk. Og modellen klær dig. Hende fru Mowry kan sit kram.

    SvarSlet
  2. Den er bare smart - og meget unik. Superflot

    SvarSlet
  3. Jeg er normalt heller ikke til alle farverne, men hold da helt op hvor er den bare helt vildt smuk! Skøn!

    SvarSlet
  4. Den er bare så dejlig farveglad. En af de få farver, jeg aldrig har i min palet, er rigtig klar gul, men her er den perfekt og lyser som den klare sol. En dejligt skala, som i min fantasi afspejler naturen og havet helt særligt. Den bliver man i godt humør af. Med venlig hilsen Vibeke Larsen

    SvarSlet