søndag den 1. maj 2011

1. maj.....

Så har vi da haft den mest fantastiske april:-) Vores have har aldrig været så flot på denne tid af året, for man er jo nødt til at være ude.. Det betyder dog ikke at strikketøjet har ligget stille, for man kan sagtens strikke i haven.
På ginen er mit gimpede moebiussjal. Fantastisk at have på og sjovt at lave:-)

Her en lille hue, som skal bruges som gave:-)


Her er min bobbel fra det tidligere nævnte kursus i flerfarvestrik hos Charlotte Kaae.

Her igen mit moebiussjal.

Og så tog Marianne og jeg turen til Sophienholm. Fantastisk sted, og så en udstilling med Kaffe Fassets farver:-) Jeg måtte lige have lidt strømpegarn med hjem..


Her lidt strik og hygge i haven med Marianne.

Glæder mig til at færdiggøre flere projekter i maj...der er mange på pindene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar