søndag den 18. november 2012

Strikkeweekend:-)


 Så blev det midt i november, og jeg er ved at vende mig til den danske døgnrytme. Herunder er oktober måneds strømper:-) Rester fra de to foregående par er blandet og der er strikket to pinde med hver farve hele tiden..


Efter den første arbejdsuge havde jeg en herlig aftale med nogle skønne strikkepiger. Her Susanne..

Marianne

Charlotte

og Hanne....

En dejlig weekend i Hannes sommerhus i Nykøbing Sjælland.
Vi var godt forberedt, og var ikke i overhængende fare for at løbe tør for garn og projekter.

Velforsynede strikketasker overalt..

Vi blev rigtig forkælede med den bedste forplejning man kunne ønske sig, og så blev der strikket og snakket...lige hvad jeg trængte til. Tak til jer alle fire for fantastiske timer.

Vi var også på en lille ekspedition til "byen". Der kunne jo være behov for små justeringer af garnlageret og den slags. Vi besøgte flere skønne butikker, og her ses et lille udvalg af det jeg måtte eje:-) En butik som jeg varmt kan anbefale var Salka-Valka.
Her købte jeg blandt andet en fantastisk kjole, men den kommer i næste indlæg når jeg lige får den fotograferet.

 Dette skal gerne blive til en dejlig filtet hat:-)
-og så var der lidt til strømpegarns lageret, og nogle fine stjerneformede ørenringe.
Strikkestatus her er mange mange ting på pindende, og et mylder af nye planer. En kjole i vaskemaskinen, som så kan fotograferes snart og mindst to andre kjoler på pindene.. Tror jeg skal strikke lidt igen....God strikkelyst til alle.

4 kommentarer:

  1. Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig weekend. Det er skønt at have nogen at dele sine interesser med.
    Jeg glæder mig vildt til at se dine kjoler.

    SvarSlet
  2. Sådan en weekend lyder helt perfekt.
    spændende at se hvad du får lavet.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Det lyder som en skøn weekend- ren opladning. Jeg glæder mig ogsåmtil at se hvilke spændende projekter, du har haft gennem pindene:-)

    SvarSlet
  4. Skøn weekend du har haft! Og nej, jeg kan heller ikke forestille mig at I var i fare for at løbe tør for garn og projekter :-)

    Uh, nu sidder jeg jo bare og venter på at se dine kjoler....... Jeg har også lige slået op til en, men altså kun en!

    SvarSlet