torsdag den 26. september 2013

Så er koden knækket !!

Så blev den færdig, den trøje, som egentlig skulle have været færdig i foråret :-) Hvad var det der skete..??
Tjah..mønsteret kom aldrig rigtig til at sidde i fingrene, og så tager det lidt tid. Jeg startede med et ærme for at lære mønsteret at kende, men det var en dårlig ide, idet det ikke er et mønster der nemt tåler udtagninger.
Det er en fin beskrivelse, og gode diagrammer, så det er bare den store flade en mønsterrapport bevæger sig over, der gør det udfordrende.

Mønsteret er fra Kreativ strik fra foråret, og den er strikket i Cotton Baby fra Gepard. Farven er jeg ret vild med, og så passer den til min nyeste glashalskæde som jeg er vild med. Gid det var forår lidt endnu, men nu er det vist efterår. Sikken et:-)

7 kommentarer:

  1. Godt du fik knækket koden! Den er så fin, den bluse!

    Jeg fatter jo nul af diagrammer; kan sagtens strikke flerfarvet mønsterstrik efter diagram, men når det er hulmønsterdiagram står min hjerne da helt af........ Det går ihvertfald altid galt når jeg forsøger!!!

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig flot trøje :o)

    SvarSlet
  3. Flot trøje - og en pragtfuld farve, som bestemt kan bruges til at sætte lidt kulør på både efterår og vinger.

    SvarSlet
  4. Superflot trøje og fantastisk farve. Godt at du holdt ud !

    SvarSlet
  5. Flot, flot farve du har valgt og en rigtig fin model. Vi håber vejret holder lidt endnu, så du kan lege forår med den nye bluse ;-)

    SvarSlet
  6. Smuk farve og smukt mønster og den halskæde er da helt perfekt. Mon ikke du kan bruge den her i oktober også - hvis dette fantastiske vejr fortsætter?

    SvarSlet
  7. Smuk trøje og sikke en dejlig farve. Godt du fik den færdig selv om mønsteret "drillede":-)

    SvarSlet