torsdag den 27. april 2017

Garnkøb, gaver og glædelige gensyn

Den sidste uge har budt på mange dejlige oplevelser😊Weekenden tilbragte jeg i Aalborg, hvor jeg fik disse skønheder med hjem fra Skabagtig. 
Søndagen tilbragte jeg i selskab med disse dejlige damer. Der blev strikket, snakket, gået tur og nye projekter blev vendt. Det var en skøn dag med Lene, altid livgivende og inspirerende.  Tak, og jeg glæder mig allerede til næste gang.
Mandag aften var Marianne og jeg til strikkecafe hos Louise i Roskilde. Her fortsatte inspirationen og jeg måtte have garn til en ny model med hjem. Det er altid en fornøjelse at besøge Louise i butikken, og der er altid fyldt med skønne strikkere.
Så udvekslede Marianne og jeg påskeæg, så vi fik begge en pose med disse herligheder med hjem. Gaver😊så har vi jo ikke købt selv, men til hinanden😇
I aften har jeg så tilbragt dejlige timer med Strikketanterne til Strikkelounge i Søborg hos Önling. Hyggeligt som altid med Anne, Hanne, Sanne, Marianne, Britta og Inger😊Det var også mange andre skønne strikkere. Hyggeligt selskab, og tak til Kathrine Hannibal for tips og tricks.
Fristelserne stod i kø, men jeg havde bevilget mig selv et projekt. Jeg købte dette, men sidder og drømmer om Isagers Alpaca 1 i Peach med tilhørende Silk mohair, og så önlings eget garn med mink og cashmere. Behøver jeg at sige at det er blødt.
Nu må jeg vist tilbage til pindene, for  nogen skal vel strikke noget, af alt det garn💕







6 kommentarer:

  1. Herlige billeder og inspiration kan vi ikke få for meget af 😀

    SvarSlet
  2. Selv tak, for en dejlig dag - vi er så heldige :-) Sikke lækre ting, der er kommet på hylderne - det synker vist ikke meget i lageret?? ;-) Uanset, hvad man gør bliver det nærmest status quo, ikke? Der er en mail på vej til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt😊håber at rydde op på lageret i weekenden, så det i det mindste syner af mindre😊

      Slet
  3. Sikke mange lækre sager du har suppleret lageret med 😉 Og en masse hyggeligt strikkesamvær 👍 Skabagtig har jeg endnu ikke haft held til at besøge. Forsøgte en dag - men det viste sig de lukkede allerede kl 17. jeg må prøve igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pas på, fristelserne er mange😊😊😊men på den gode måde👍

      Slet
  4. Godt selskab og lækkert garn :-) Hvad mere behøver man.....

    SvarSlet