lørdag den 30. december 2017

Årets sidste...

En herretrøje som har været længe undervejs er færdig og afleveret, og jeg tror også den er godkendt. 
Skøn trøje og dejlig opskrift. Jeg overvejer faktisk at lave endnu en, men lad os nu se, hvad 2018 vil bringe. Lene og jeg fortsætter med at udfordre hinanden, men vil nok mest være på Instagram😊Alt strik vises stadig her med faktabokse😊Rigtig god nytår til alle🥂🎶
Faktaboks: 
Design: Marianne Isager fra bogen Dæxel, trøje no 7.
Garn: 450 g Isager Merilin og 250 g Isager Alpaca 1
Fra lager: hmmm har boet her længe, men blev købt til formålet i Tversted i september 2016🤣
Pinde: Jeg har strikket på P 4, opskriften siger 3,5 men strikkeprøven viste noget andet😊
Bemærkninger: skønne garner og skøn opskrift❤️

4 kommentarer:

  1. Flot! Hvis bare man kunne tage sig sammen og få strikket en herretrøje mere... Dejligt at du også nåede at fotografere den i brug. Godt nytår herfra.

    SvarSlet
  2. Den er så skøn :-) Jeg skal også ha den lavet til Torben siger jeg, der stadig mangler dæxel no. hvad var det nu det var ;-)

    SvarSlet