lørdag den 3. februar 2018

Første februar ufo er landet


Så er første UFO færdiggjort, og det giver helt sikkert lyst til at fortsætte med bunken. Lene har jo udfordret mig, og jeg VIL nå at færdiggøre tre ting i februar. Denne her fik jeg lyst til at lave, fordi de meget enkle trøjer er så anvendelige. Med hensyn til farven, så er jeg ikke ligefrem i min comfortzone, men nederdelen som jeg er ret glad for, skulle have noget mere dagligdags tilbehør, så den bliver brugt og ikke bare hænger i skabet.
Den er skøn at have på, og så blød....

Faktaboks: Sweater med nister
Design: Kathrine Hannibal
Garn : tre tråde fra Isager, alpaca 1, tweed og silk mohair
Pinde: 6 mm og 5 mm til ribkanter
Bemærkninger: Den er så blød.


10 kommentarer:

  1. Det er en rigtig flot trøje. Helt enkel og meget anvendelig. Og den klæder dig super godt 👍

    SvarSlet
  2. Rigtig lækker trøje :-) det er dejligt med noget enkelt ind i mellem :-)
    Hvor er du flittig med UFO’erne ☺️

    SvarSlet
  3. Din trøje ser rigtig lækker ud og farven er jeg vil med. Det er nogen gange det helt enkel som flottest

    SvarSlet
  4. Den er så skøn, Vibeke og perfekt til nederdelen 😀 et skarpt sæt 😁 men 3 tråde? Den kan du holde varmen i 😰 og så er farven iøvrigt særdeles klædelig 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er mere blød end varm, så jeg klager bestemt ikke. Er glad for farven, så måske der skal mere af den i garderoben.

      Slet
  5. Wow, hvad hedder mønstret mon?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den hedder Sweater med nister og er fra önling:-)

      Slet