søndag den 28. september 2014

Strikkeweekend:-)

Så har jeg lige tilbragt en ren forkælelses weekend  med de skønneste kvinder. Vi (Marianne og jeg) startede hos Louise i Roskilde, og fik indkøbt de mest vigtige nødvendigheder til en (f)uldendt strikke-og hækleweekend. Vi skulle være i Hannes sommerhus i Nykøbing Sjælland, og vi var mellem seks og fire garnglade kvinder samlet en hel weekend. Hanne havde planlagt en overraskelsestur lørdag morgen til en ellers ukendt garnbutik:-) Herligt bekendskab.....Billedet fra bagagerummet taler vist for sig selv. Vi fik strikket rigtig mange meter garn op, men jeg tror ærlig talt vi fik købt endnu flere:-) 

Til sidst et billede af et hjørne af vores bord i går. Strik, hækling sunde snacks og rødvin på vej. Tak i dejlige kvinder. Jeg sidder naturligvis i sofaen og strikker:-) Gør I også det derude??

8 kommentarer:

  1. Ja, jeg sidder da med Pels - er begyndt forfra og har trevlet de første 24 cm op, grrr - men havde simpelthen for lidt garn! Tro mig, der røg mange timers arbejde, der var trods alt 233 m pr. pind. Tror du kan fornemme en vis bitterhed ;-)
    Det lyder som den fuldstændig perfekte weekend i mine ører :-) Og er der ikke et eller andet med, at der hele tiden bliver flere og flere meter? Jeg aner ikke, hvordan det går til, så meget som vi strikker ;-) Skulle du have lyst til et strikkemøde engang du er i Aalborg og planerne kan passe sammen - ja, så er jeg parat :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv med din fine Pels..håber du er godt på vej igen. Tror det er en fantastisk trøje. Jeg er helt klar til strik i Aalborg, men det bliver først i 2015. Jeg er i gang med at skrive en master(MPA) og skal til eksamen d. 15. januar 2015. Derefter kan jeg alt:-)
      Glæder mig allerede

      Slet
  2. Det ligner den perfekte weekend for strikke-entusiaster. Ser brandhyggeligt ud.

    SvarSlet
  3. Dejligt med sådan en weekend.

    SvarSlet
  4. Det lyder som en perfekt weekend i har haft, og ekstra garn meter kan man vel altid få brug for :-D

    SvarSlet
  5. Ja, rigtig dejlig weekend. Sådan en trænger man altid til, ikke??

    SvarSlet
  6. Sådan en weekend kan man leve højt på længe :-)

    SvarSlet