onsdag den 15. april 2015

Kjole udenfor nummer:-)

Da januars kjole var strikket og jeg begyndte at bruge den, var der mange der gerne ville have en også:-)
Jeg lovede at strikke en enkelt, og her er den. Den blev færdig i går, monteret, vasket og tørrede i nat. I morges hoppede jeg i den, og ville jo gerne have et billede hertil......hmmmmm ingen hjemme til at fotografere. Heldigvis hoppeden Lisa, som nu er kjolens ejer, i den og gav mig lov til at fotografere og bruge billedet her. 
Kjolen er perfekt til hende, og farven også:-)
Modellen Hokkaido fra Helga Isagers The Map Collection er fantastisk, og sjov at strikke. Jeg overvejer en mere i en anden kvalitet og farve, og min næste skal også være en str. small.
Den store forskel er de ret smalle ærmer, men dem kan jeg godt lide, og her er de også efter aftale strikket lidt kortere, så man kan arbejde i den:-)
Nu må jeg vist rette lidt opmærksomhed på April måneds kjole.
God strikkelyst

7 kommentarer:

  1. Wow - den er flot og klæder din kollega så godt!! Vildt du sådan lige strikker to af den samme model og endda overvejer en mere!!
    Glæder mig til at se hvad næste kjoleprojekt bliver..;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den da bare flot !

    SvarSlet
  3. Den er rigtig flot og klæder din kollega godt. Jeg må kigge nærmere på den model :-)

    SvarSlet
  4. Den er da helt vildt flot - det er faktisk den bedste udgave af den kjole jeg har set. Jeg kan godt lide, at den sidder lidt mere til. Jeg synes mange af de andre versioner jeg har set sidder alt for løst og virker lidt for store.

    SvarSlet
  5. Det er dælme sejt gået, at du har gjort det igen - to i den samme farve - det er altså udholdenhed så det batter ;-) Den er super flot til din kollega :-) Jeg er helt åndeløs af spænding hver gang du har lavet et nyt indlæg, fordi jeg (næsten) ved, der kommer en kjole :-)

    SvarSlet