fredag den 6. november 2015

I knit London...

Jeg har i den forløbne uge været på kursus i London. Et rigtig godt kursus, og i selskab med to gode kollegaer. Jeg havde håbet på besøg i en garnbutik, og i går lykkedes det. Mine rejsefæller forbarmede sig over mig, og vi trodsede regnen og gik 5 km gennem skønne London. Vi fandt garnbutikken her, en butik med masser af bøger dejligt garn og en bar. 
Jeg fik købt en lille bunke fornødenheder til næste års strikkeudfordring. Dem skal jeg nok vise frem i et kommende opslag.
I dag går turen hjem, men London er bestemt et besøg værd igen, og her er mange flere garnbutikker.
    Transporttid = strikketid..



4 kommentarer:

  1. Uha - nu skal jeg vist også til at skærpe pindene - har ellers brugt tid i denne uge på at rydde op i mine strikkebøger og -opskrifter og lagt sjals- og strømpeopskrifter sammen i en ny mappe, så der er lidt inspiration :-) Jeg glæder mig faktisk rigtig meget til vi skal i gang :-)
    Den butik har jeg anbefalet til flere, der har skullet til London - men har aldrig selv været der ;-) Jeg er ved at gå til af spænding - hvad købte du?? ;-) Rigtig god weekend, Vibeke, jeg har købt en strikkepindenes "ferrari" og den skal afprøves NU. Den skal også nok blive vist frem på bloggen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også meget. Har dog lige et par ting(=kjoler) som skal strikkes først. Jeg skal nok få fotograferet mine indkøb, og er spændt på at se din nyanskaffelse.

      Slet
  2. Det lyder som en skøn butik, der er et besøg værd.
    Jeg glæder mig til at følge jeres strikkeudfordring næste år :-)

    SvarSlet
  3. Det var dog et skønt kursussted :-) besøgte butikken i maj da Emma og jeg var på tøsetur i London....dejligt sted ...;-) spændt på at se hvad du købte!! Har du været i Loop derovre? God weekend ;-)

    SvarSlet