lørdag den 4. februar 2017

Gråvejr

Så må man jo selv sætte kulør på tilværelsen😊Derfor er jeg i dag iført denne sag. 
Min Citycardi fra Lisa Renner. Jeg er vild med den, og det har været sjovt at lege med alle de fine detaljer .
Jeg har brugt nogle timer på AOH-messen i Rødovre, og hos Cashmere Company sikrede jeg mig garn til endnu en skøn trøje. En model fra Lisas skønne bog Queens blend. Tak for fantastisk betjening😊
Ellers købte jeg "kun" disse to dejlige strikkeposer hos Bente Geil, for hendes bog må vi vente på lidt endnu. 
Til gengæld har jeg færdiggjort sjalet Resume fra Bente.

Et sjovt projekt med mange nye og gamle mønstre og så afslutningen med vendestrikskiler. 

Faktaboks: Cardigan
Design:Lisa Renner Citycardi Dublin.
Garn: Madelintosh i 4 farver
Fra lageret: jo, købt sidste år i december😊
Pinde: 3, 3,5 og 4 mm
Bemærkninger: mange fine detaljer. Nyt for mig med lommerne. Dejlig jule KAL

Faktaboks: sjal
Design:Bente Geil Resume
Garn: tynd uld, mest Geilsk tynd uld.
Fra lageret: Yes
Anvendt: 100 g bundfarve ca. 15 g af hver af mønsterfarverne.
Pinde: 3,25mm
Bemærkninger: sjov KAL



6 kommentarer:

  1. Den Cardi er så skøn i de farver👍
    Jeg har også været i Rødovre og købte "det mystiske sjal" hos Bente Geil

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birgitte. Du kan bare glæde dig. God fornøjelse 😊

      Slet
  2. Du nå være godt tilfreds - hele to ting færdige og begge fra lager ☺ Hvor er den dog blevet flot, din cardigan, Vibeke ☺ Fantastisk farvekombination, ikke mindst på en gråvejrsdag og sjove lommedetaljer og så sidder den så flot på dig ☺
    Resumé er nok ikke lige mig, men det har garanteret været sjovt at strikke og du har fået brugt rester ☺
    Lækre sager, du fik med hjem fra messe - der var garanteret mange fristelser. Ha en dejlig søndag, Vibeke ☺

    SvarSlet
  3. Det er da produktivitet og sikke flotte farver du har fundet. Det gør en glad og klar til lidt forårsgrønt, simpelthen fint.

    SvarSlet
  4. Super flot cardigan - og herlig høst fra Rødovre. Bente Geils bog glæder jeg mig også til - og kan godt blive lidt misundelig på dine poser ;o)

    SvarSlet
  5. Helt vild med din cardigan, sikke smukke farver. Men sjalet, det er ikke lige mig, mit blev pillet op igen, havde håbet på noget helt andet, men sådan er det jo i det spil.

    SvarSlet