søndag den 12. marts 2017

Kyndelmisse...,

...er vi jo forbi, men her er min version af Annette Danielsens model. Det er vel meget passende for her at kunne fejre hendes jubilæum. Det er utroligt så mange fantastiske modeller hun har designet, og hver gang jeg griber en af hendes bøger, bliver jeg inspireret af en ny model eller ide. Jeg har strikket mange af hendes modeller, og har altid flere på to-do listen. 

Jeg ville gerne have været i Todbjerg i dag for at fejre hende, men nu bliver det på denne måde, og mon ikke jeg får tag i de nye bøger snart. 
Den er selvfølgelig strikket med flere tråde, og er en skøn bluse som jeg straks er hoppet i.  Farven er en af mine nye opdagelser. Normalt ville den jo være grøn, men denne isblå gør noget...jeg godt kan lide.
Nu vil jeg kaste mig over strikkeprøver med to nye kombinationer fra lageret og nyde resten af søndagen. God strikkelyst derude.

Faktaboks : bluse
Design: Kyndelmisse, Annette Danielsen
Garn: 200 g Shetlandsuld fra Karen Noe og 200 g  Lamana alpaca
Fra lageret: Nemlig
Pinde: 3,5 og 4 mm


8 kommentarer:

  1. For pokker Vibeke - den er underskøn og en af dem jeg slet ikke har bemærket - sidder fantastisk på dig og den farve er GOD til dig ☺ Ligner den farve jeg har liggende på hylden i Isager Merilin
    og som jeg glæder mig vildt til at strikke af ☺ Er lige stået ud af bilen efter en lang og kuperet tur i solskin ved Tranum - Diva kan gå løs nu og kommer med det samme, når jeg kalder. Så fedt ☺ og så hyggede jeg mig med at læse din mail hjem i bilen ☺ hvor er vi heldige vi to ☺

    SvarSlet
  2. Den har jeg ikke set før, den er godt nok flot, og som altid fra AD's side er det fine opskrifter at gå til. Skøn farve.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare super smuk. Så fine detaljer. Den klæder dig perfekt.

    SvarSlet
  4. Ualmindelig smuk bluse. Den kom straks på ønskelisten.

    SvarSlet
  5. Det er vel nok en skøn Kyndelmisse, og farven er da vildt god til dig

    SvarSlet
  6. Den er så smuk til dig :-) vild med farven!!

    SvarSlet
  7. Skøn trøje i en smuk farve. Den klæder dig, lige din stil :-)

    SvarSlet